Професійна орієнтація – система навчально-виховної роботи, спрямова на засвоєння учнями знань про соціально-економічні й психофізіологічні умови правильного вибору професії; формування вміння аналізувати вимоги різних професій до психологічної структури особистості, а також свої професійно значущі якості, шляхи й засоби їх розвитку.

Завдання профорієнтації полягає в ознайомленні учнів з професіями та правилами їх вибору, вихованні спрямованості на самопізнання як основу професійного самовизначення; формування вміння зіставляти свої здібності з вимогами щодо набуття конкретної професії, складати на цій основі реальний план оволодіння професією, а також забезпечення розвитку професійно важливих якостей особистості.

Компонентами профорієнтаційної роботи є професійна інформація, професійна діагностика, професійна консультація, професійний відбір, професійна адаптація.

Працівники ДНЗ “Вишнівецький професійний ліцей” провели профорієнтаційне тестування, інтерактивні лекції та активізуючі тренінги, спрямовані на виявлення здібностей учнів 8-11 класів Збаразького,Кременецького, Шумського, Лановецького, Дубенського районів, а також м.Кременець та м.Дубно

Від Admin

Залишити відповідь